Första dagen ute :D

Då har man äntligen hittat ut ur lägenheten :D
Drog till mamma å pappa när jag vakna i morse/lunchtid :)
Pappa hjälpte mej att tvätta Werner (mormor werner är min kära bil ), sen fick jag lunch :D
Isterbandssås, mumsigt värre :) Tack för maten! :D
Sen hjälpe mamma mej att sy min gardin jag köpte förra helgen :D
Efter de skjutsa jag dom till Sprötgatan :D Hihihi :)

Därefter åkte jag hem,
satt upp gardinen,
åkte å panta alla burkar vi hade här hemma
åsså passa jag på å handla lite oxå :)

Nu har jag nyss kommit in efter en liten promenad me min bästaste Carro,
medan Ante kikat fotboll här hemma me grabbarna :)

Nu längtar jag bara tills dom går hem så de blir lite Emma å Ante mys <3
Har hyrt film å köpt lite gotta :)

None

Myspys, tända ljus :)



Kommentarer
Postat av: Carro

hoppas ni haft en riktigt mysig kväll :)

2008-10-12 @ 02:40:55
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: S Yster

Låter som du hade en härlig dag :) Skönt att du äntligen fått lämna soffan!!! <3<3<3<3<3<3

2008-10-12 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0