Allt kan hända idag..

Allt kan hända idag! 
Vänner flyttar härifrån, par lämnar varandra å vänner suger energin ur varandra :(
Men de finns även vänner solm flyttar hit, par som bestämmer sig att flytta ihop å de finns dom som skrattar tillsammmans :)

Vet att jag skrivit detta förut, men jag vill bara att ni där ute ska veta att "De kan hända idag"

Ta hand om varandra <3

Tänk dej för innan du öppnar munnen eller sänder iväg de där sms:et...

Fattar inte varför de ska vara så svårt att  förstå..

Visst jag e inte heller jämt perfekt, men jag försöker tänka innan jag ställer den där frågan eller säger de där...

Shit, ne nu orkar jag inte skriva längre, ni fatta säkert inte mycket av mej idag, men de va iaf skönt att skirva av sig :)

Nu kallar soffan!

Älskar dej Andreas <3

Carro, du betyder jätte massa mycket för mej, gör de som känns rätt  för dej, jag står alltid på din sida <3

Over and out :)




Kommentarer
Postat av: Carro

Tack gumman, och jag står alltid bakom din. Vänner för alltid vad som än händer<3

2008-10-07 @ 22:27:10
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0