Snart bär de iväg :D

Ja, då va de inte långt kvar tils mina underbara änglar kommer å hämtar mej :D
Imorgon klockan 08.00 pip, drar vi från stan :D
 Då ska vi på våran efterlängtade semester till Ullared, tihi :)
Så nu packas å tvättas de för fulla muggar :p
Å snart ska vi iväg å handla lite käk som vi ska leva på under semstern :D

Hoppas ni kommer ha de bra här hemma :D

Andreas, jag lovar att komma hem till dej <3
Jag ska aldrig sluta älska dej <3 (kaninhopp) fniss :)
Pussie

Nee, nu måste jag fortsätta här hemma, man får juhe inte ta me sig så mkt i väskan,
så ska bli intressant å se min å brudarnas packning imon å om vi kommer få plats me nå mer,
 jag menar vi kan juhe få för oss att handla där nere :D Hahaha!!
En doftgran kanske?! *skratt*
Ja, de e juhe endå själva resan som räknas!
Att vi får va tesamman de betyder mest!
Älskar dej Carro å dej Sandra <3

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar dig med gumman, fan jag har inte börjat packa än.. nu måste jag skynda mig så jag kommer i väg till snadra någongång ;P

2008-07-23 @ 13:48:27
Postat av: Carro

Älskar dig med gumman, fan jag har inte börjat packa än.. nu måste jag skynda mig så jag kommer i väg till snadra någongång ;P

2008-07-23 @ 13:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0