Mycket har hänt...

Allsång, skratt, middag hos Jenny, fest, fest, fest, skatt, billåkning, skatt, skratt, visning av min lägenhet
 (hoppas att de löser sig) :p

Caroo sa såhär till mej häromdan: Men Emma har du slutat att köra bil?!
Ja, vet ni va, visst jag kan åka min bil,
men kommit på att jag trivs som fisken i vattnet i baksätet,
så det är där ni hittar mej numera,
bakom de svarta rutorna :)
Hahaha :D


Nu har jag bara 4 skift kvar på jobbet
sen får gärna solen kika fram i typ sådär 4 veckor :p

Sandra å Carro, glöm inte att ni är värdefulla <3 Utan er vore jag inget <3
Älskar dej Andreas, du å jag mot världen <3

Nu ska jag tvätta vidare :)

See you <3

Kommentarer
Postat av: elin

woho, tillbaka från bloggtorkan! fortsätt så! hihi

2008-07-09 @ 22:54:46
URL: http://eelinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0