Tvättdag

Japp, idag e de den stora tvättdagen här hemma.
Va tvungen att ta tag i den (tvätten)
för de va inte långt kvar tills man inte kom in på toan :D
Haha, dags kanske?! tyckte jag.
Så nu har jag kört i gång den första maskinen
å ska snart dra iväg "hem" till mej å fortsätta :D
Så vill ni mej nått idag så kan ni hitta mej i tvättstugan.


Måste förövrigt berätta att:
Numera har jag gångavstånd till mitt jobb, tihi!
De här kommer att bli så bra,
För de första Emma kommer att gå till jobbet =Plus!
För de andra kommer Werner då att stå still =Puls!
Å de i sin tur betyder att jag kommer att spara pengar! =Plus!
Änså länge har jag inte hittat nått minus
 isamband me att jobbet kommer närmare mej =Plus!

Den som lever får se :)

Nee, nu måste jag skynda vidare!

Kram på er allisammans!

Over and out//TvättEmma :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ett minus är väl att jag inte jobbar där längre ;).

Puss å kram ses på stan.

2008-01-20 @ 17:00:20
Postat av: Carro

Tack jag vet gumman

2008-01-20 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0