Ett nytt år har börjat...

å, me de menas även att ett nytt liv har starat.. :P
Jag älskar mitt liv just nu ska ni veta :D
De e därför jag inte skriver så mycket här längre, haha, har liksom inte tid :)

Året som gått skriver juhe alla om, så jag känner mej lite tvingad å ge er lite av mitt liv 2007 :D

*Flyttade i från lägenheten i Hantverkarbacken
*Flyttade hem till Mamma å Pappa
*Festade en hel del (man lever juhe bara en gång ;) glöm inte de)
*Flyttade ner på stan till min etta på storgatan, mitt egna kryp in för första gången <3
*Va till Ullared, Skansen å flera oförglömliga resor me Carro
*Fick en systerson TIM, världens goaste unge, jag har lovat att lära honom allt jag kan
*Va en sväng till Motala me Werner
*Va x antal gånger till Alfta denna sommar :)
*Fyllde år, haha hur många får du gissa :D
*Träffade nya kontakter, men få som va något att ha på riktigt
*Provade på ett nytt jobb (men fastnade inte där)
*Fick heltidstjänst på mitt "gamla jobb"
*Sen träffade jag min prins, som jag älskar överallt annat, du gör mej glad å lycklig!
*Julafton firade jag i Alfta me min underbara familj i Alfta, Tims första jul :) *tihi*

Hänt en del kan man säga både på gott å ont...

Nee, nu ska jag ta å pilla i mig lite mat, sen blir de dusch å sen ikväll blir de middag hos mor å far me älsklingen <3

Förresten, förvånad va att jag börjat skriva igen?! *haha*

Va rädda om varandra, å glöm inte att respektera varandra <3

Over and out

Kommentarer
Postat av: S Yster

Härligt att du är lycklig! Så glad och tacksam att du finns i mitt liv, och att du vill ta stor del i Tims förstås, min älskade syster!

2008-01-05 @ 19:15:27
Postat av: Anonym

Forts.

2008-01-05 @ 19:16:50
Postat av: Jenny

Hoppas du fortsätter att plita ner ett par rader med jämna mellanrum, man tappar liksom allt när man är hemma och sjuk ju, men snart så kommer jag tillbaka *längtar*.

Puss puss

2008-01-06 @ 19:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0