Då bär de av till Alfta! :)

Ja, då va de dags att sätta sig i Werner för att nå nya mål :D Tänkte åka en sväng upp till min älskade Tim (ja, syrran du e oxå älskad förstår du väl :D ) å köra lite pulka å sånt där annat kul! Ja, han kanske inte e så stor så han förstår de roliga än, men jag får juhe iaf leka lite igen å nu har jag juhe nån liten å skylla de på *hahaha*
Ne, nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre ska juhe hinna tanka oxå :D

Älskar dej min Prins, tack för att du finns för mej! <3

Ta hand om varandra!

Kärlek å Respekt!

Brum Brum

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: KlyftaaN

Ååh hoppas du haft underbaart roligt i Alfta :) Tihi.. Älskar dig! Puss

2008-01-10 @ 20:38:34
Postat av: Yster

Tack för senast! Så kul att du kommer & leker med oss! Puss

2008-01-13 @ 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0