Promenad i solen :)

Japp, tog mej en promenad på förmiddagen,
tänkte inte gå så långt, men tog rundan så man kommer ut vid ängsbacken :D
Gick även förbi macken på vägen hem å köpte första Beck filmen :)
Emma glad, nu ska här samlas på Beck :D
För att återgå till promenaden så va de så SKÖNT!!!
Emma är så nöjd över sig själv, som tog sig ut alldeles själv :D
Tihi, nu e de bara att fortsätta att hålla i träningen :D
Förresten, måste juhe tillägga att jag å Carro va på gymmet igår...
*hahaha*
15 min på trampmaskinen å vi höll på att gå under,
tror jag aldrig har svettats så mycket på 15 min... hahaha, men kul va de iaf.. :D

Nu ska här duchas å käka lunch innan jobbet kallar kl 15...

Hoppas att ni har de bäst!

Ut å gå vettja :D

Emma is back <3

Over and out :)

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag!

2008-02-28 @ 13:48:41
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: S Yster

Kul att kunna följa ditt spännande liv igen :D Ser framemot att träffas snaaaart! Kraaamizar

2008-02-28 @ 14:14:50
Postat av: SarolinE

Tihi jag har också köpt filmen idag:D nu ska de tränas ;) elelr hur Em?

2008-02-28 @ 23:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0