Förändring :P

Ja, idag blir de förändring på högnivå, äntligen!
Ska iväg å klippa mej å färga håret, ska bli så skönt att bli av me de "gamla".. :D

Förresten ska hända andra roliga saker på min lediga dag oxå,
 "fullt upp som vanligt", som min käre prins säger.
Som sagt, ska först sitta i frisörstolen i X-antal timmar,
sen ska jag å Sara hitta på hemlisar, för de e juhe nån som fyller på fredag... Tihi :D
 Efter de ska vi hem till Maria (som förövrigt fyller 24 på fredag) :D
Där ska vi fixa lite tjejgrejer,
de ska bli mysigt å träffa er igen brudar,
 de va trots allt längesedan vi sågs nu, vi tre <3

Måste fösöka återuppta träningen igen..
Så i veckan blir de gym, med Saroline *skratt*, sen hoppas jag även på lite promenader :D
Emma, ska ta tag i promenaderna, på riktigt, som förra året <3
Me like <3

Älskling, om du läser de här, ta åt dej isf...
Älskar dej <3

Over and out

Kommentarer
Postat av: Sarro Saroline :P

Saroline är på på promenader o träning :D I hope you know that ;)

2008-02-12 @ 00:54:58
Postat av: Jenny

Jenny kan oxå vara med på någon promenad, om en kontorsråtta som jag får vara med ;). Kram

2008-02-13 @ 10:08:10
Postat av: Sara

tack för i går baby .
du är värdefull.
ses snart igen eller på fredag ;D

2008-02-13 @ 11:15:14
URL: http://youmakemesmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0