Sammandrag av Julen :)

Stress, stress å åter stress :)
Men visst har den varit rolig :)
Kul att människor e glada å se deras miner när dom öppnar sina paket :)
Hihi :)
Tack förresten för alla fina julklappar som jag fick :)
Men roligast tycker jag nog att de e att få se barn öppna sina paket  :)
Tror att jag blivit vuxen, eller nee, men iaf vuxnare än tidigare år,
nu bryr jag mig inte om mina julklappar längre utan att får ge, de e de som e roligt :)
Hihi :)
Julen innehöll, mycket julpapper å glögg, pepparkakor, lussekatter, själv klart oxå, skinka, köttbullar å sill :)
Middagar i massor :) Party hos Sandra å hann även me en utgång på krogen, men varade inte så länge...
Kö för att komma in, kö för att hänga av sig jackan, å nära till slagsmål i tjejernaskö till toan...
Kö till dansgolvet, för att komma av dansgolvet, kö till baren å kö för att komma bort från baren..
Ne, aldrig mera utgång på  juldagen om du frågar mej :)
Men man fick juhe allafall klä upp sig lite :)



Imon bär de av till Alfta :)
 Hihi, så ikväll blir de tidigt :)

Pussie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0