Helgen :)

Fredag:
Då hade jag personalmöte i 2 timmar, sen kallade ledigheten till den 5 januari :)
Hihi, skönt, skönt!
Sen åkte jag å hämta upp Carro å vi drog till Gävle å prova lite klänningar :) hihi :)
På kvällen hade jag girlsnight här hemma me Buzz å lite tjejesnack :)



Lördag:
Va jag me min älsklings Tim hela dagen :)
Vi hade såå skoj :)
Lekte me "Kalle" å byggde lite me duplo å körde me bilar å åkte vagn å åt en massa mat å fika å busa runt en massa :)
Sen åkte jag hem å spela lite Buzz me Ante :)
Efter de umgicks jag lite me sandra å carro <3
De blev bilåkning :)
Tack brudar för en trevlig kväll :)




Söndag:
Idag har jag inte gjort sådär jättemycket,
men jag har iaf lyckats att få tummen ur å bakat lite lussekatter <3
*mums*



Sen har jag slagit in lite julklappar oxå :)
Eller rättare sagt Tomten va förbi å slängde av lite klappar här hemma :)




Ikväll ser de ut som att de blir en promenad me bästaste Carro <3




Nee, nu ska jag återgå till soffan å njuta av att jag e ledig :)

Pussie allisammans



Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för en skön promenad :) Och tack för att du förgyller mina dagar:)<3

2008-12-22 @ 01:10:55
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: S Yster

Tack för att du lekte med vår prins! Tim älskar ju dej å jag med förstås! ;) Ses snaaaaaaaaaaaaart <3 Pussie

2008-12-22 @ 15:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0