En liten uppdatering :)

Ja, va har hänt sen sist?!

Jo, haha, jag somnade juhe soffan
(john blund kom å hälsa på)
 då när jag skulle vänta på carro för vi skulle kolla på arn2 :)
Så vi gick en promenad där på kvällen/natten istället :)
Bättre me lite frisk luft :)
Ville inte riskera att somna i soffan framför Arn2 :)
Så, nej jag har inte sett den än, men jag ska :)



Sen har jag juhe bakat pepparkakor me min älsklings Tim <3
De va kul å Tim va sååå duktig å baka :)



Dagen efter de va jag å syrran på julmarknad :)
 Jag köpte korv som jag ska bidra me till julbordet :)
Inte vilken korv somhelst, utan renkorv å vildsvinskorv å älgkorv :)
Får hoppas att de smakar bra :)




Efter de har jag jobbat en massa å gått några fler promenader me min bästaste Carro <3
Jag e såååå glad att jag har dej :)
Du förgyller mina dagar :)
Önskar att alla hade en vän som du <3



Idag har jag varit ledig å va brukar jag göra när jag e ledig om inte städa?! :)
Idag blev de lite organisering i våra garderober, älskling tyckte att jag hade för myckte kläder så att jag måste rensa ur lite :) Hahaha, hjälpte älsklingen att rensa sin å vet ni va?!
Då blev de en halv garderob till till mej :)
Hahahah :)
Så jag tog den halvan å la mina kläder i å  gjorde lite snyggt där nu :) Haha :)
Man får juhe inte vara dum :)



Imorse förresten va jag till Gävle me Marina å färga ögonbrynen å fransarna :)
Å vet ni va?!
Dom vaxa ögonbrynen på mej, så nu e jag len som en baby där under :) Tihi :)



Å nu ikväll har jag å älsklingen bakat eller va man nu kallar de :)
Vi har gjort Rock road :)
 De va gott lär jag säga, men våra såg inte så fina ut, hahah :)
 Såg ut som nån som varit lite dålig i.... jaja nog pratat (skrivet) om de :)
 Gott Gott! :)



Å, nu sitter jag å slö kollar på Titanic <3
Oj oj oj, så många gånger man sett den filmen, men man gråter lika mycket varje gång <3



Ne, nu kallar sängen, upp å jobba igen...
Jobbar 8.30 till 17.30, lång dag, men de ska nog gå bra :)

Natti natti allisammans!

Älskar dej <3

Pussie :*


Kommentarer
Postat av: Nea

tycker du ska bjuda södra skeppsbron på rocky roads fär här blir det inte mycket bakat inte! haha :P fast jag kan ;)



Bra idé att städa ur lite gläder! Ska nog tömma johans halva gerderob jag me så jag får in allt mitt :D moahahaha!



Kram på dig söta!

2008-12-17 @ 04:13:58
URL: http://linneagibbs.blogg.se/
Postat av: Carro

ååh va söt du är. alla borde ha en vän som du <3 det gjorde du rätt i att ta halva gaderoben;) Mena du har ju lite kläder som behöver få plats:P

2008-12-17 @ 11:43:02
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: S Yster

Du är smart du bästaste syster ;) Tihi! Åh Rocky Road har jag infört både på jobbet å hemma i år!!! Super duper smaskens ju!!! Ses snaaaart!!! Kraaaaam <3

2008-12-17 @ 12:21:44
Postat av: Jenny

Men åh... Rocky Road är ju huuuur gott som helst :P.

2008-12-17 @ 19:42:49
URL: http://jennylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0