Då va de min tur...

Japp, då va de min tur att bli sjuk :(
Hostig,
ont halsen,
feber å förkyld så in åt skogen :(

Har julpyntat här hemma i flera dagar,
 så när jag satt mej ner i natt då kom de över mej, tack tack.

Skulle ringa å sjukskriva mej i morse men jobbet ringde mej,
för de va kris å dom tyckte att jag skulle ta fm ist för em,
 då sa jag att jag just skulle ringa till dom för att sjukskriva mej,
 så grattis dom fick ännu mera kris,
 sorry,
 men va ska man göra?!



Carro ligger juhe oxå hemma :(
Vi e duktiga vi å blir sjuk såhär innan våran lilla semester..
Men e vi sjuk på fredag så åker vi endå,
de har vi bestämt,
men de klart att vi siktar på att bli frisk så snabbt som möjligt <3

Ne, nu ska jag lägga mig i soffan me en stor kopp te <3

Natti natti :*

Kommentarer
Postat av: Carro

ja mitt går ju framåt, har ju ingen feberi af. men en jäkla hosta!! :/

2008-12-02 @ 22:46:54
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0