Åh, såhär vill jag ha det jämt när jag kommer hem :)

Gick hem från jobbet 17.30 idag, ville bara hem å dra nått gammalt över mej, men åh, va gla jag blev :)
Min älskling hade tänt ljust å dukat fint å lagat super god mat :)
Önskar att jag alltid hade de så när man kom hem efter en jobbig dag på jobbet me huvudvärk å mensvärk <3
De va de bästa som kunde hända mej :)
Jag sa de oxå, gör du såhär fint varje kväll när jag kommer hem kan jag gärna jobba varje dag :) Tihi <3



 Nu ska jag ta min vetekudde å krypa ner under filten i soffan å bara vara :)
(Förresten om tomten läser dehär, så tror jag att min vetekudde har gjort sitt, så en ny skulle inte sitta helt fel)
Kika lite på Bonde söker fru senare
(om John Blund inte kommit då)
Tihi :)



Tack älskling för att du finns å gör mina gråa dagar rosa å fina :)
Nu svävar jag på rosa moln <3



Pussie Pussie :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0