Rockbruden är tillbaka :)

Tihi :D Ja då va man den rockiga bruden igen, å jag jag e skit stolt :D
Tack Brudar för att ni ville hjälpa mej å hitta mitt rätta jag igen :D
Nu trivs jag som fisken i vattnet :D Svart/brunhårig å kortare lugg :D
Nee, nu ska jag sällskapa kudden,
upp å jobba igen efter tre dagars ledighet :D

Förresten, har juhe glömt att berätta om helgen,
men för att göra en lång historia kort så va den helt fantastisk!
Va ut me min käre bror å de va juhe inte igår vi festa loss tillsammans, men de lär vi göra oftare nu :D
Men, man mådde juhe som man förtjänade dagen efter, om man säger så :) Hahahaha!

Nee, sällskapa kudden va de juhe :)

Ta hand om varandra där ute <3

Rock on!

Puss

Kommentarer
Postat av: S Yster

Kram på dig rockbrud <3 Kan man få se en bild?! ;)

2008-09-01 @ 20:52:52
Postat av: Carro

Em is back in the town ;)

2008-09-02 @ 02:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0