Söndag :P

Söndag ska vara en vilodag har jag hört, men inte här hemma hahaha :P
Här städas å tvättas de för fulla muggar :)
Jag trivs när de e städat, frågan e då varför jag jämt kastar grejer omkring mej?! Tihi :D

Jaja, nu ska här bli fint så min prins blir glad när han vaknar <3
Älskar dej min prins, inget kan dra isär oss å de känns bra <3

Tack Carro för en underbar dag/natt igår/idag:D

Nu ska jag höja volymen på hårdrocken så de blir nått gjort här :D

Puss

Måste bara tillägga att vårat badrum är som ett spa nu :D Me like <3

Kommentarer
Postat av: Yster

som ett spa ;) låter bra när kan man få behandling där då? tihi

2008-04-13 @ 21:45:55
Postat av: Caroline

'tack sjäälv älskling :) Ses senare idag, har nyss
kommit hem så nu ska jag soova ;P

2008-04-14 @ 01:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0