Underlig känsla...

... i kroppen, men lite häftig är den oxå.. :)
Fattar inte ens att de har hänt, hahah, tror nästan att allt e en dröm...
Mysigt me borta match! Borta matcher e juhe de bästa!
Men som sagt man måste juhe vara me på träningarna för att hamna i NHL!!
 Eller va säger du Jenny!?
 I löv it! :D



Spenderade i stortsett hela dagen me Tim å syrran å hennes man igår :D

Va juhe barnvakt för första gången igår oxå..
Åt mosters lilla älsklings Tim! :D
Sen ska jag lära honom allt jag kan!
De lovar jag! :)



Imorse kom pappa å hämtade mej..
Vi åkte ut me båten å fiska lite,
men ingen fisk denna gång, (så fiskarna blev väl glad antar jag) *hihi*
 men skönt att bara sitta där i båten å snacka lite å fika :)



Ikväll blir de Högbo efter jobbet (slutar 22) me girlsen...:)
Gessle here we come!

Sen ska jag upp å jobba imon bitti, sen har jag
SEMESTER!!! :D 4 hela veckor :D
De ska inte bara bli skönt, de ska bli helt underbart! :D
Sol ska de bli har jag hört!



Bor juhe i nya lyan numera, helt underbart, men knappt varit ensam nångång... :D
Jag älskar mina vänner <3
Tack för att ni finns! <3
*hihi*

Ne, nu ska jag fortsätta å tugga på mina "pollysar" *mums*
E juhe lördag idag juhe :D



Om du vill ha mej får du ta mej som jag är!

Pussie





Kommentarer
Postat av: KlyftaN

Guuumms vill höra allt nu ju ;P hihi älskaaar diig

2007-07-14 @ 21:41:24
Postat av: Jenny

Hihi... NHL är en bra serie som bara de bästa platsar :P, tror nog du är värd en plats där nu.
Puss puss gumman

2007-07-16 @ 16:39:18
URL: http://medlem.spray.se/fnasse78
Postat av: Mosters favorit

Puss till världens bästa moster <3 Jag vill lära mig allt du kan hihi :-)

2007-07-16 @ 16:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0