Ullared :P

Jahaja, då har man varit i Ullared på semester å gjort av me en himla massa pengar, men, men va gör de!?? :D
Tack tjejer för en underbar resa full me en massa tok :D Vill du veta mer så kan jag tipsa dej om att läsa Carros blogg, hon håller tydligen på å skriver en bok om resan hahaha :D
Men jag kan juhe berätta att resan gick bra iaf, vi kom både hem å tillbax, men på vägen träffa vi på helt sjuktgalna personer bakom ratten, som tydligen enligt Carro fått sitt körkort i flingpaketet...:D
Nåja, inte diret semestervädermen, men, men vi har juhe iaf provat på att  grilla i regn, lärorikt må jag säga haha :) 

Mitt kundvagnsnr, jag lovar, nästa gång jag åker dit ska jag banne mej ha samma nr..*haha*
image44

Kom hem igår efter två nätter i stuga å sovsäck, (sov som en "puppa" men inte sovit i min säng än...
 hahaha, rullade ut sovsäcken hos mamma å pappa igår å sov kvar där.. hahaha
Trött som tusan, så jag orka inte köra hem..:D

Längar efter min säng nu kan jag lova! :D

Idag har jag beställt nys sommardäck, hihi, vågar juhe inte ut å åka om de regnar lite ute typ inge mönster kvar på däcken juhe, så dags att köpa nya nu när jag ska till Motala nästa vecka :D



Ha de bäst allisammans, nu ska jag kasta mig i sängen :D

Önskar du kunde hålla om mej nu, behöver dej känner jag *pekar*

Puss, puss

Kommentarer
Postat av: KlyftaN

Tack själv gumman. Fyfaan det måste göras om. Vafaan de e sant hon måste fan ha fått körkortet i cornflakes paketet :P

2007-07-27 @ 00:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0