Man lever bara en gång..!?

Ja, men lever juhe bara en gång (tror jag iaf), så lika bra att leva livet fullt ut,
du kan aldrig ta igen tid som du förlorat..
Gör sånt som du inte skulle vågat igentligen,
berätta för dina vänner att du älskar dom (imorgon kan de vara försent),
gör sånt som du tycker e kul, ät de du tycker är gott, köp den där tröjan som du såå gärna vill ha,
 berätta för killen du ser på stan att han e verkligen en tio poängare, 
sörj inte den kärlek du inte fick, se dej om efter nya utmaningar,
 krama din familj så ofta du bara kan (jag vet att dom vill ha en kram av just dej) :)
 Å du, Om du står i kassan i nån butik snälla va trevlig, du förgyller ens dag.. :)

Ta hand om varandra!

Ta för dej av livet, du lever bara en gång! Eller!?



Jaja, nu ska jag ta å åka till Högbo å gosa me världens gulligaste unge Tim! :)



Orkar inte vänta på dej längre, nu lever jag mitt liv så som jag vill å jag trivs me det ska du veta <3

Idag kan de nog bli en bra dag *tihi* :D



Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Mosters favorit

Jag gillar att gosa med min älsklings moster oxå ;-) Puss <3

2007-07-30 @ 10:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0