Målat :D

Då har man målat byrån Robin!
Han blev svart nu, stället för blå.. :D
Hoppas verkligen att de blev bra, de återstår att kolla imon när de torkat..:D
Sen ska jag ge mig på den andra byrån Robin..:)
Sååå himla nöjd!
Pappa frågade mej varför jag inte är målare *haha*



Har juhe påbörjat min semester nu oxå!!
 Sååå skönt ska ni veta!
Men va ska jag göra under alla dessa dagar!?
Ullared me Carro å Sandra i tre dagar iaf :)
Sen funderar jag på att dra iväg me Werner till Motala kanske?!
 De låter juhe såå himla skönt å bara dra iväg helt ensam å dra upp volymen på stereon å bara skrika..
 I love! <3

Nee, nu kallar allsång på skansen!! *wee* De måste man juhe se juhe!
Kanske kan se Sarabi så nu måste jag hålla ögonen öppna!



Bye, Bye <3

Kommentarer
Postat av: KlyftiiZ

Tack för två myysiga kvällar:D Ses någon dag:) Hoppas byrån Robin blev braa <3 Älskar diig!

2007-07-17 @ 21:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0