Längesedan sist...

Har juhe hunnit me en del sedan den sista bloggen...
Jag har juhe ÄNTLIGEN flyttat till egen lya :)
Bara å komma förbi å säga hej om ni har lust... :)
Sen trodde jag att jag hittat mannen i mitt liv, men neeee, tydligen inte,
jaja vi får se hur de blir, jag väntar här på dej iaf ska du veta.. :(
Allsången på skansen har juhe jag hunnit me å varit på oxå..:)
Skoj, skoj, va juhe me på tv å allt!! :)
Sen har jag juhe varit å hälsat på min syster å lilla Tim!! :)
Han fick en jättefin tröja" jag <3 moster" stog de på tröjan, han blev jätteglad.. hahaha :)
Sen har jag juhe jobbat som vanligt, men snart, snart har jag min efterlängtade semester,
4 veckor ska jag vara ledig! :)

Tråkigt Carro att livet inte blev som planerat, men då får jag ha kvar dej ett tag till iaf <3

Nee, nu ska jag gå ner å ta hand om tvätten...

Älskar mina vänner <3

Pussie, Pussie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0