Infall...

Då fick men ett sånt där infall igen... ett bra sådant! :)
Åkte till Alfta igår igen å umgicks me Syrran å hennes familj..:) 
Va lite full i 17 å tog me mej datorn, för jag vet att Tommy e bra att fixa me datorer!
Tack Tommy för hjälpen me datorn, hur skulle jag klara mej utan dej!?
Så ett extra stort tack till Syrran som tagit in honom i familjen! :D *hihi*
Fick fart på internet nyss, så nu har man koll på värden utanför dörren igen! Tack igen Tommy! :)



Håller på å tvättar för fullt nu.. Gick upp 9 å starta de första maskinerna för att sedan gå å lägga mej igen..(trött, somna inte förrens halv fyra i natt) Tack för promenaden Carro!
Sån nu har jag rena kläder igen :D



Nee, nu ska jag kasta mej in i duschen för att sedan åka till mammsen å pappsen :D
Måste juhe kolla hur Robin (byrån) blev efter målningen :D

Kanske ska köra "fyllebil" på lördag :D *haha*
De kan juhe bli spännande! :D

Ha de bäst allihopa där ute!

Vill bara påminna er om att jag fortfarande har SEMSTER! I LOVE IT! <3

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0