Varför ska de vara så svårt!?

Hmm, fattar inte riktigt hur NI killar tänker ja... *suck*
Hmm, ikväll har jag blivit väldigt besviken, fy 17, fattar inte varför de ska vara så svårt!?

Om man nu träffar en kille man tycker om
och man visar honom att han är den man älskar överallt annat på jorden..
Varför blir då tjejen dumpad av kille som oxå älskar henne lika mkt!? 

För om han nu älskade henne skulle han väl ändå inte lämna henne för att han e osäker!? Eller?
När nu tjejen går vidare i sitt liv, hittar hon en kille hon kan lita på eller??

Det visar sig att killen hon träffar, är kompis me kille som tidigare i livet lämnat henne, på grund av sin osäkerhet... Killen som hon nyligen träffat vet att hans kompis fortfarande tycker om henne
och kan därför inte träffa henne mera..
Fattar inte riktigt hur killen tänker just nu...

För som jag sa tidigare, om den första killen nu älskar henne tillbax, varför visar han inte henne de!?
 Å varför måste hon gå "miste" om ännu en kille, bara för att han har dåligt samvete för sin kompis...

Fan va jag tycker synd om tjejen!
Ska ta å prata me henne nu, berätta att hon inte är ensam om sina problem...

Förlåt, men ni killar e svåra att förstå sig på ibland...
Först hör ni liksom av er hela tiden, sen så bara rinner allt ut i sanden..
Om ni nu inte är intresserad så skit i de från början,
istället för att låtsas å bygga upp nått som inte finns... :(
De blir bara värre då..

Nu ska jag ta å sällskapa kudden, ensam i min stora säng!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0