Tänt va de här...

Då sitter man här i lägenheten, MIN lägenhet! :D
Tänt varenda värmeljus jag kom över, vilket var/är 16 st...
Sååå mysigt här nu, riktigt kram mysigt..
Åhh, problemet e bara att jag inte har nån att krama...
De e nu man märker att man e singel, när man sitter här i sin ensamhet..
Jag skulle kunna ge va som helst bara för att ha någon att krama på just nu...
Men visst de finns fördelar me att vara singel oxå, jag ska väl igentligen inte klaga,
men snälla ge mig bara en kram :)



Hahaha, kom just att tänka på en grej, undra vilken rökutveckling jag kommer att få här inne när jag bestämt mej för att jag har myst klart å ska släcka alla ljus...
Ääh, de e bara Emma där nere som har myskväll SJÄLV!
Jaja, de e mysigt me myskväll å få rå om sig själv oxå, men just idag ville jag verkligen inte vara själv...

Jaja, nee nu ska jag mysa ner mig i soffan å kolla på alla ljus..:)

Puss på er allisammans!
Å en extra lång till dej! *pekar*
<3

Kommentarer
Postat av: Yster

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzar ;)

2007-08-22 @ 13:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0