Rökare..

Nee,jag e ingen rökare å kommer inte att bli efter denna dag heller...
Jag säger bara en sak!
Fy fan för rökare som röker inne.. Usch!
Snacka om att allt jag hade på mej stinker rök å då menar jag verkligen att allt stinker!



Men nu till något roligare.. Tihi..:)
Carro å jag lekte lite på jobbet idag, hon va en spermie å jag va liemannen... *hahaha*
Carro, så lik e spremie i jobbarkläderna så de e inte klokt...*hahaha*


Jaja, så nu sitter man här efter en hel dag på jobbet.... *pust*
Hade delad tur idag, har juhe förresten fått mitt nya schema nu... :(
Så vänner, ni som tyckte att jag jobba mkt förut, ni kommer inte få se mej mera...

Jaja, nee nu ska jag gå å tända alla mina värmeljus,
 (vilket är cirka 20st) 
å hoppas att man får lite kramsällskap snart.. :P
Tihi



Ursäkta, men nu måste de bli en förändring innan de e försent..

Bye, Bye!
Puss, Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Spermien ;)

Guuud såå roligt vi hade på jobbet haha ni som vill ha bildbevis kan se det i min bilddagbok, KlyftaaaaaaN.bilddagboken.se

2007-08-27 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0