Nu kan de bara bli bättre!?

Ja, just nu känns de verkligen som de...
Hade en gråtdag/deppdag igår ville inte umgås me nån förutom mina föräldrar,
 ha, trodde jag ja, men de gick inte heller, vart bara ledsen å bara drog,
ja fråga mej inte varför, jag bara grät igår, floder...
Visst va de skönt, men hallo, varför!?



Förlåt Mamma å Pappa, men har inget bra svar på varför jag gjorde så..
Försök förstå mej, man kan inte vara glad jämt, de e väl ingen!?

Å, som pricken över iet, så kom du oxå igår...
Fan du skulle inte ha kommit igår, jag som va så sårbar,
men visst, just nu känner jag bara att du kan dra åt helvete, men de va väl ingen nyhet,
de har jag kännt iveckor igentligen...

Skönt att jag har vänner som förstår mej, nån som man kan prata me...
Fan, för just nu betyder ni allt i mitt liv, de ska ni veta... <3



Ikväll blir de middag hos Carro, oj va vuxet de lät.. *haha*
Mästerkockarna Em å Carro!
Sen blir de en sväng in på cityfesten å kolla på folk..:D

Du gör mej glad Carro!

Nu ska jag ta å fixa mig lite käk *muma*
De blir carros å Emmas mästerverk...Köttfärssås :P



Kanske får fint besök idag oxå.. *hihi*

Saknar en kram, snälla ge mej en....



Nu kan de bara bli bättre..

Over and out!

Kommentarer
Postat av: S Yster

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <3

2007-08-10 @ 16:25:44
Postat av: Mästerkocken Carro

Haha lika gött iodag blev de ;) Mästerkockarna ;)

2007-08-10 @ 19:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0