Fest me Carro :P

Ja, då har man för första gången i sitt liv festat me Carro, å jag kan säga att de va inte den sista!! :D
Tack Carro för en underbar kväll..:) Hihi, hade lite "efterfest" här igår...
Hihi, jag älskar dej endå carro, fast min säng gick sönder, kunde lika gärna varit jag... *fniss*
Va ska jag säga till Pappa då?!
Öhh, Pappa, kan du hjälpa mej å laga min säng, Carro sov här igår..*asgarv*



Appropå Pappa, han ska juhe komma hit imon å hjälpa mej att fixa till mitt hem, men lite gardinstänger, min byrå som jag målat ska återvända till sin plats, en hylla över tv:n ska upp..:D
 Fasiken va bra de kommer bli! :D
Den som lever får juhe se.. :)

Fyller juhe snart oxå... :D
E nästan som en barnunge när de gäller å fylla år.. hihi,
Jag ska ha tårta å jag hoppas att jag får många paket.. hihi :D



Nee, om man ska kasta sig i soffan å sätta på nån bra film kanske eller ännu bättre ut å gå kanske?! :D

Puss, puss

Kommentarer
Postat av: KlyftaaN

tack sjäälv honeeey ;) De blir fler dagar i veckan :D

2007-08-05 @ 23:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0