Egosemester :P

Min första egna semster :D
 Fasiken va jag tycker de e kul att köra bil.. :D
Drog iväg kl 8.30 på tisdags morgonen, sjöng å gasen i botten hela vägen..
Stannade för lite fika, ojjoojjooj, va folk tittar när man kliver ut ur bilen ensam me en systemkasse i handen för att sedan hitta ett bord för att duka upp flaskan med....Saft! *hihi*



Nee, guu va trökigt de va att fika själv, pro satt bara å kolla in mej hela tiden så jag åt bara halva mackan sen drog jag vidare på mitt äventyr..

Hittade utan karta, förutom att när jag stoppade i Sara skivan, då skrek jag så mkt att jag missade avfarten så jag höll på att hamna i Göteborg *HAHA*
Men hittade snabbt tillbax så tillslut va jag framme i Motala :D


Tack för tre trevliga dagar Elin! :D
Åhh, grattis en engång på födelsedagen! <3



Mamma frågade om de fanns nått att hänga i julgranen där...
Hihi, ja de fanns de faktiskt, insett att jag sitter i fel stad, men de går väl att ändra på?! *fniss*.. :D

Nu när vi ändå e inne på ämnet killar...*suck*
Dessa underliga varleser, förstår mej verkligen inte på,
jag vet att de finns fler som tänker som jag i den frågan, de vet jag...
Assåå, va gör jag för fel, eller e de jag som gör fel eller!!??
Usch, ge mej en kille som bryr sig om mej, som kan skicka iväg ett sms eller bara ringa utan att jag bet honom först.. :( Jag vill ha killen som stoppar om mej på kvällen när jag somnat i soffan, som håller om mej när jag ska sova, som kysser mej öppet bara för att visa att han tillhör mej...
Vart e han!?

Jaja, visst jag e desperat, men inte nu när jag sitter här, de e jobbigt när man är ute blad folk som klänger på varandra, ja jag vet jag ska inte klaga, jag har själv varit den där personen som klängt på den jag älskat, men hallåå, nu kan jag förstå hur singeln bredvid kan känna sig...
Fan sluta kladda på varandra, hyr ett hotellrum för 17!



Nee, nu ska jag sluta hoppas på den stora kärleken, ta dagen som den kommer å bara vara.. :D
De kanske e knepet!? Ja, så får de bli framöver, jag ska inte hoppas en sekund! Eller ja, vi får väl se hur de blir me den saken.. *fniss* Försöka kan man juhe alltid! <3
Du kanske läser de här!? *pekar*
 Åkte förbi ditt hem idag, shit va jag jämt glor..haha, vill bara att du ska veta de..:D

Ha de bäst allisammans!
Tack för ikväll!

Hörs då!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0