Då har man blivit ett år äldre :P

Den här skylten hade jag på mej hela dan!

image52

Ja, då va man ett år äldre då, men jag känner inget, ingenting alls...
Attans att de inte var som när man va liten, då va man så spänd att man gick å la sig tidigt dagen innan,
bara för att de skulle bli ens födelsedag snabbare..:)

Låg å vänta på att någon skulle komma å sjunga för mej i morse,
men nää, jag va tvungen att gå upp själv, annars hade jag väl legat kvar än...

Ganska nöjd me min födelsedag iaf, tack för alla fina presenter :)

Åhh, Tack Sara för tårtbygget!! Vi ska nog satsa på att byggatårtor du å jag! :D

Mitt bygge :
    

Saras bygge:


Ååå, såå mysigt att sitta på MIN gräsmatta å grilla å snacka skit me girlsen..

Jag å Maribia <3


Lajna <3


Sarabie <3


Tack Lina för att du kom å fixa maten till hos hungriga!! :D

Synd bara att "någon" ger mej falska förhoppningar, annars hade min dag varit perfekt!!

Älskar mina vänner mer än något annat!!

Puss, Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sara

TÅRTBYGGARE SKA VI BLI :D :D :D
tack för i dag älskling
hoppas din födelsedag blev som du ville `-v-´
jag älskar dig !

2007-08-08 @ 00:39:24
URL: http://youmakemesmile.blogg.se
Postat av: KlyftaN

Imorgon blir de paaarty ;) Ni hade gjort jätte fiina tårtor:)

2007-08-08 @ 00:42:54
Postat av: Angelica

GRATTIS EMMA :D:D hoppas du fick en underbar dag :)

2007-08-08 @ 01:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0