Cityfesten

Hmm, årets cityfest blev inte alls som väntat!!
Yeeee, jag ska dricka tre dagar av fyra möjliga..ehh!?
Har inte direkt varit på humör för att fylla mej med alkohol :/



Nee, du jag drack en dag (onsdag), då hade jag sexparty här hemma hos mej först, sen drog vi till cityfesten... :D
Carro å jag lekte tvillingar för en kväll :P

image22

Fredagen åkte Jag å Carro å Marie in.... Nykter :P
Gick runt lite å kolla, fick Carro å åka batman själv (Jag å Marie betala), sen åt vi våffla å sen träffa vi Nicke!

Hahaha, vilken kille, han tyckte att jag å Carro såg ut å va
 ROCKBRUDAR
 å letade efter killar me hål i näsan å långt hår..
Öhh, nej tack! :D



Han frågade om vi någonsin varit me en "normal" kille någongång... *asg*
Och om man nu måste sätta in honom i ett fack så va han en såndär "normal" kille, men onormalt trevlig..:D
Han frågade lite på skämt om vi inte kunde skjutsa hem honom, hem, ja hans hem va inte direkt runt hörnet utan UPPSALA! :D

Ne, men de kan vi inte så vi tog hans nr å tackade för oss..
På vägen till bilen vart vi alla tre trissade på att skjutsa honom hem, ja just de till
UPPSALA :D

Så vi ringde upp honom å tjatade på honom att han skulle åka me oss till 
UPPSALA :D

Tillslut tackade han ja, så då började resan kl 1.00 på natten,haha, han kunde juhe ha varit en kille me pistol eller kniv kanske, men, men man lever juhe bara en gång så va har man att förlora?!
(Förresten Marina, jag har juhe köpt nya däck nu iaf..*haha*)



Kom hem runt halv 5 på morgonen, efter lite guidadtur runt om i
UPPSALA :D

Måste bara berätta att vi e lite crazy, men vi älskar juhe att köra bil <3
 De finns inge bättre... *sjunger*

Igår lördag skulle jag juhe oxå ha festat, men nee usch då! Inte på humör idag heller.. :/
Så åkte in till Gävle å käka på MAX me Carro å sen åkte vi hem till mej å kolla på film..
Vi kolla på Fucking Åmål :D Vikken bra film, ett måste i filmhyllan :)
"Varför ska vi bo i fuckning j*vla k*k Sandviken?!"
Nicke ringde å fråga om vi skulle in på festen,
för han va där för våran skull,
så efter filmen åkte vi in för att träffa Nicke,
våran nyfunna vän...:D

Snackade me honom ett tag, sen hittade jag även på min Sara, hoppas du hade kul älskling! :D
Sen drog vi vidare för att möta upp 2 grabbvänner å sen åkte dom me oss hem i bilen..
Släppte av Carro hemma hos henne, sen tar berättelsen slut för er som läser... *fniss*

Kan bara säga såhär: Grabb 1, din kompis Grabb 2 ska jag ta ett rejält snack me sen...
Vaknade i "morse", (hihi, ganska nyss), å mitt kylskåp står helt öppet, tack för att du lämnade kylskåpet öppet 24grader va de, fy fan, rötmånad å allt, tur att jag inte hade så mkt mat säger jag bara....

Nee, nu ska jag ta å stoppa nått i magen,
sen ska jag hoppa in i duschen å sen ska jag ta å åka till mamma å papppa å tvätta lite igen,
 lär juhe tvätta mina nya sängkläder me döskallar å mitt lakan, har juhe bara ett lakan, som passar min säng.. :(




Få se om man orkar göra nått kul ikväll, Shrek tre kanske eller va säger du!? *pekar*



Hej då!

Puss, Puss <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0